Telefon: +386 5 7318 800
 

Teden otroka

Tema letošnjega tedna otroka, ki je potekal med 1. in 7. oktobrom 2018, je bila prosti čas. Nekateri učenci so se v besedi, drugi v risbi izrazili, kaj jim pravzaprav pomeni biti otrok ter kako se prostočasijo.

Biti otrok pomeni …

Nagajanje, hecanje, igranje. Kristian Andreuzzi, 3. a

Da sem igriva, živahna in da sem pocrtek. Ivana Grižon, 3. a

Da ubogaš starše. Da kadar prideš domov, greš takoj k nalogi. Adam Mačus Volk, 3. a

Veselje, smeh, prijateljstvo, učenje. Maja Deronjić, 3. a

Moraš se naučiti biti odrasel. Spoznaš, kaj boš moral delati. Evita Devetak, 3. a

Da si malo nagajiv in da imaš rad sladkarije. Aleks Savić, 3. a

Da si družaben in da se razumeš s prijatelji. Lana Raimondi, 3. a

Biti odgovoren, pomagati mami in tatu, skrbeti za naše ljubljenčke in za svoje brate. Jaka Žorž, 3. a

Biti otrok je lepo, saj se igraš in zelo zabavaš pa še odraščanje je zabavno. Nastja Prelec, 3. a

Da si majhen in da ne znaš vsega. Filip Šturm, 3. a

Da se družim s prijatelji, hodim v šolo, pišem naloge, berem, se učim, se učim številke, se igram v hiši, gledam risanke. Lana Blaško, 3. b

Da se igram, hodim v šolo, berem, računam, da se vozim z bičikleto, z motorjem, da gledam risanke, da grem s starši na sprehod in da se igram s svojim najboljšim prijateljem Leonom. Anej Bržan, 3. b

Da se v šoli veliko naučim. Rene Cerkvenik, 3. b

Da se vsak dan igram, hodim v šolo, naredim nalogo, lahko gledam risanke, igram igrice, se igram s prijatelji, da lahko z mamo kuham. Filip Djurić, 3. b

Da gledam risanke, igram igrice in se družim z bratcem. Žan Matić Polh, 3. b

Da igram igrice, da se igram z muco, da grem ven, da gledam risanke, da se šolam, da se vozim s kolesom, da si umivam zobe, da se igram, da grem na počitnice. Gabriel Mikša Meš, 3. b

Da se lahko veliko igram in se naučim raznorazne stvari. Urša Pirc, 3. b

Da hodim v šolo, se igram, grem ven, peljem kužka ven, da se vozim z motorjem. Evelin Sivčev, 3. b

Da se učim, gledam televizijo, se veliko igram, pišem, rišem, se igram z muco, se vozim s kolesom. Lara Šinigoj, 3. b

  

 Brina Štrkalj, 6. a

 

Biti otrok mi pomeni, da se lahko igram, skačem, uživam. V življenju se je treba imeti lepo, ker življenje je samo eno in edino. Mia Gajić, 6. a

Biti otrok mi pomeni zabavo, zdravje, pravzaprav vse. Ne rabim hoditi v službo in kupovati oblačil in hrane. Lahko sem doma na kavču. Zabavam se s prijatelji, saj sem popoldne prosta. Ampak imamo pa tudi dolžnosti, to je šola. V šolo moramo hoditi, da bomo, ko bomo veliki, dobili dobro službo. Karin Cerkvenik, 6. b

Otrok je človeško bitje, je igriv, nasmejan, ne zna lagati, je pošten, srečen. Polno sodelovanje staršev z otroki in širšim okoljem daje otroku občutek varnosti. Izredno pomembno je, da je otrok sposoben izjaviti, da česa ne razume, noče, ne zna, ne želi ali ne zmore, in tako uveljavlja svoje pravice. Tara Cvetković, 6. b

Otrok je deček oz. deklica do nastopa pubertete. V otroštvu se naučimo veliko stvari, ki nam pomagajo v življenju, npr. kolesariti, plavati, peti, računati, pisati, govoriti tuje jezike, kuhati, igrati razne športe, sodelovati s starši in prijatelji. V otroštvu se naučimo tudi skrbeti za živali. V otroštvu je veliko veselja, a tudi žalosti ni malo. Katarina Kitanović, 6. b

Biti otrok včasih ni najbolj preprosto. Kdaj je tudi lepo. Si bolj svoboden kot odrasli, lahko jim kaj skriješ in gledaš, kako reagirajo. Popoldne, ko so oni še v službi, se lahko igraš. Svoj prosti čas najraje preživim zunaj. Največkrat se družim s Tino. Skupaj počneva različne stvari: voziva se s kolesom, leživa v travi, rolava … Včasih se tudi skregava, a le za pet minut. Vita Mrzlikar, 6. b

 Biti otrok je lepo, ker ti ni treba hoditi v službo kot starši. Lahko ležiš na kavču, medtem ko morajo starši delati. Prosti čas lahko izkoristiš za kolesarjenje, nogomet, košarko, odbojko, rokomet in igrice na računalniku. Nikola Đurić, 6. b

Pri tem, da si otrok, je dobro to, da lahko raziskuješ, odkrivaš, igraš videoigre. Kot vsak otrok tudi sam najraje igram videoigre. Maks Hribar, 6. b

Biti otrok pomeni, da imaš starše ter da si ljubljen in da te imajo radi. Pomeni igro, srečo, dom, igrače, naravo, živali, zaupanje … Ko si otrok, se zavedaš, da imaš mamo in očeta, ki ti dajeta ljubezen in te imata rada. Meni kot otroku največ pomeni, da sem del družine. anonimni sedmošolec/anonimna sedmošolka

Biti otrok pomeni: biti brez skrbi (razen šole), se zabavati, hoditi v šolo, imeti pravice, imeti veliko energije, odraščati, imeti najstniške probleme, imeti veliko sanj, imeti želje, imeti večino pozornosti, se zaljubiti, najti svoj hobi, veliko razmišljati. anonimni sedmošolec/anonimna sedmošolka

Biti otrok pomeni: spoznavati naravo, besede, kulturo, zanimivosti …; se igrati na svežem zraku; gledati risanke; spoštovati mamo, očeta, strica …; imeti prijatelje; vsi te imajo radi; biti živahen; imeti državljanstvo, dokumente; začeti košarkarsko kariero. anonimni sedmošolec/anonimna sedmošolka

Biti otrok pomeni, da živim s starši, da oni skrbijo zame, me hranijo in mi plačujejo stvari. Imajo me radi, vsi so prijazni do mene, ni se mi treba obnašati zelo lepo, ker sem seveda še majhen. Pomeni praznovanje rojstnih dni, obožujem sladkarije. Živim svobodno, lepo, sem varen, nihče mi ne grozi. Pomeni učenje besed, črk, številk, računanja, pisanja in branja. Pomeni tudi imeti državljanstvo in dokumente ter začeti košarkarsko kariero. anonimni sedmošolec/anonimna sedmošolka

 

Prosti čas

 Skoraj vsi otroci se v prostem času radi družimo s prijatelji, a vsak na svoj način. Na primer jaz najraje preživljam prosti čas tako, da grem s prijatelji ven, kjer si lahko pripovedujemo o dogodkih, ki so se nam zgodili, o šoli, včasih pa si povemo tudi kakšno skrivnost. Seveda pa se vsi ne samo družijo s prijatelji, nekateri imajo tudi izvenšolske dejavnosti, npr. košarko, gimnastiko, ples, nogomet, rokomet. Seveda pa moraš nekaj prostega časa posvetiti tudi učenju in pisanju domače naloge, saj brez tega v šoli ne gre. Tjaša Tominc, 6. a

V svojem prostem času pišem domače naloge, igram košarko, pomagam doma pri delu. Kadar nimam obveznosti, tudi rad kolesarim s prijatelji, se zabavam in gledam športe po televiziji. Tai Raimondi, 6. a

Prosti čas preživljam večinoma doma. Veliko berem knjige, predvsem znanstveno fantastiko in akcijo. Vsake toliko si rad pogledam tudi kakšen film o prebrani vsebini. Rad igram igrice na digitalnih napravah in se tako kratkočasim. Nekaj časa preživim tudi zunaj med vožnjo s kolesi in drugimi aktivnostmi s prijatelji. Rad sem otrok, ker nimam toliko odgovornosti kot odrasli, ker imam več časa in ker mi ni treba še hoditi v službo. Še vedno se lahko igram z igračami, hodim na aktivnosti za mlajše in se brezskrbno igram s prijatelji. Če imam težave, se lahko obrnem na starejšo osebo in tako lažje rešiva težavo. Andraž Prelec, 6. b

V prostem času pomagam družini pri delu, igram računalniške igre, se vozim s kolesom, se družim s prijatelji, berem knjige, gledam televizijo in rad kaj dobrega spečem. Biti otrok mi pomeni, da sem mlajši od drugih družinskih članov. Pomeni, da sem spoštljiv do drugih in drugi do mene. Imam skoraj brezskrbno otroštvo. Ko imam obveznosti, sem slabe volje. Jure Zdauc, 6. b

Svoj prosti čas preživim tako, da grem s prijatelji po Divači, se vozim s kolesom, z rolerji ali s skirojem. Kadar imam veliko časa, grem na sprehod s psičko ali malo ponovim snov, ki se jo učimo v šoli. Zelo rada sem otrok, ker mi ni treba hoditi v službo, ker dobim, kar si želim, in ker imam tudi trdo roko – to pomeni, da mi rečejo tudi ne. Tina Božeglav, 6. b

Svoj prosti čas zelo rada preživljam v naravi. Rada se igram s prijatelji, tako mi najhitreje mine čas. S prijatelji se največkrat igramo skrivalnice. Rada sem otrok, ker mi ni treba vsak dan hoditi v službo in se lahko igram s prijatelji. Anika Pipan, 6. b

Svoj prosti čas preživljam z nogometno žogo in medtem ko delam za šolo. Všeč mi je, da sem otrok, saj svet še spoznavam. Ker smo še otroci, moramo ta čas izkoristiti, saj kmalu odrastemo. Prednost, da sem otrok, je, da mi ni treba hoditi v službo. Včasih mi ni ravno všeč, da sem najmlajši v družini. Timotej Sošić, 6. b

Prispevke zbrala in uredila: Alenka Tomazin

 
 
 

Deli