OSNOVNA ŠOLA dr. bogomirja magajne divača
PŠ senožeče
Senožeče 103a, 6224 Senožeče
☎ 05/7655 023
☎ kuhinja: 05/7656 025
Vodja podružnice: Ada Škamperle
OBVESTILO
Ni zadetkov
Iskane strani ni mogoče najti. Poskusite z drugačnimi iskalnim nizom ali uporabite navigacijske menije.
NOVICE
Jesenski kros v Senožečah
V sredo, 14. 9. 22, so se tudi senožeški učenci podali na svoj prvi letošnji jesenski pohod, ki so ga zaključili tudi s sodelovanjem v krosu. Da nam je bilo res lepo, se lahko prepričate s klikom na spodnjo povezavo. https://youtu.be/YttKWi5CS9U
Prvič v senožeško šolo
Prvi šolski dan je bil kljub kislemu vremenu pisan in igriv. Šest prvošolčkov je prestopilo prag šole in vstopilo v zavetje razredničarke Ade Škamperle. V posnetku lahko podoživite njihov sprejem. https://www.youtube.com/watch?v=MzGpF1X-3RE
Zaključna prireditev
Konec šolskega leta se ni mogel lepše končati kot s prireditvijo v živo, na katero smo čakali že dolgo časa. Prav zato nismo bili presenečeni nad udeležbo staršev in starih staršev, ki so kljub vročemu večeru napolnili večnamensko dvorano podružnične šole. Učenci so se namreč v kulturnem...
ZAČEL SE JE NAJLEPŠI DEL ŠOLSKEGA LETA
Še sonce se je smejalo, ko so otroci zjutraj še zadnjič letos prestopili šolski prag. Nasmejani in dobre volje so že zjutraj začeli s šaljivimi igrami, ki so jih pripravili in vodili petošolci. Letošnji zmagovalci so bili učenci prvega in drugega razreda. Po podelitvi nagrad je sledil kulturni...
Športni dan v Ajdovščini
Prva aprilska sreda je bila čisto posebna za vse učence iz Senožeč, saj so športni dan preživeli v bazenu Zavoda za šport v Ajdovščini. Z učiteljicami plavanja so preverili svojo drsenje – plovnost, v vodi so izvajali različne igre, seznanili so se s pravili na bazenu in le-te tudi...
Mamam za materinski dan
Učenci iz Senožeč so se v minulem tednu veliko pogovarjali o mamah. Spraševali so se, le kakšen bi bil svet, če na njem ne bi bilo mamic? Bil bi prazen, so si bili enotni. Zato so se jim želeli na materinski dan zahvaliti za vso ljubezen, nežnost, neprespane noči in povzročene skrbi. In kako bi to...
KOLEDAR DOGODKOV
Učitelji po oddelkih
Raz./pr. | SLJ | MAT | SPO/NIT | DRU | LUM | GUM | ŠPO | GOS | TJA |
1. c in 2. c |
Ada Škamperle | Ada Škamperle | Ada Škamperle | Ada Škamperle | Ada Škamperle | Tamara Franetič Bizjak | Nika Bolčič | ||
3. c in 4. c |
Milojka Uršič |
Milojka Uršič
|
Milojka Uršič Nika Bolčič |
Milojka Uršič
|
Milojka Uršič
|
Milojka Uršič
|
Tamara Franetič Bizjak | Nika Bolčič | |
5. c | Nataša Adam | Nataša Adam | Nataša Adam | Nataša Adam | Nataša Adam | Nataša Adam | Tamara Franetič Bizjak | Nataša Adam | Nika Bolčič |
DRUGA STROKOVNA DELAVKA V 1. RAZREDU:
ODDELEK | DELAVKA |
1. in 2. C | Tamara Franetič Bizjak |
UČITELJI V ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA
UČITELJ |
Maša Rojc OPB1 |
Špela Puntar, spremljevalka in OPB 2 |
Alma Volk, učiteljica ital. in OPB 2 |
Mesečne govorilne ure
Popoldanske oz. mesečne govorilne ure bodo potekale v šoli med 16.30 in 17.30, praviloma vsak drugi četrtek v mesecu in so navedene v spodnji razpredelnici:
1. ocenjevalno obdobje | 2. ocenjevalno obdobje |
12. september | 13. februar |
10. oktober | 13. marec |
14. november | 10. april |
12. december | 8. maj |
9. januar | / |
Individualne govorilne ure
RAZRED | UČITELJ | GOVORILNE URE |
1. in 2. |
Ada Škamperle, Tamara F. Bizjak |
petek, 9.40–10.25 torek, 9.40–10.25 |
3. in 4. | Milojka Uršič | četrtek, 9.40–10.25 |
5. | Nataša Adam | ponedeljek, 10.30–11.15 |
Učitelji so v času tedenskih govorilnih ur dosegljivi na telefonski številki 040 766 615.
NAZIV DEJAVNOSTI |
RAZRED |
MENTOR |
URNIK |
Pevski zbor |
1.–5. r. |
Ada Škamperle |
ponedeljek, četrtek, 7.00–7.45 |
Orffov instrumentarij |
3.–5. r. |
Ada Škamperle |
torek, 7.00–7.45 |
Dramski krožek |
1.–3. r. |
Nataša Adam |
torek, 12.10–12.55 |
Dramski krožek ISP |
4., 5. r. |
Nataša Adam |
sreda, 12.10–12. 55 |
Italijanščina |
1.–3. r. |
Alma Volk |
sreda, 12.10–12. 55 |
Bralna značka |
1.–5. r. |
razredničarke |
po dogovoru |
Angleška bralna značka |
4.–5. r. |
Nika Bolčič |
po dogovoru |
Knjižnica |
1.–5. r. |
Milojka Uršič |
petek, 7.00–7.45 |
Planinski krožek |
1.–5. r. |
Tamara Franetič Bizjak |
po dogovoru |
Športni krožek |
1.–3. r. |
Tamara Franetič Bizjak |
ponedeljek, 12.10-12.55 |
Športni krožek |
4.–5. r. |
Milojka Uršič |
ponedeljek, 13.15–14.00 |
Navedene interesne dejavnosti, z izjemo italijanščine, so za učence brezplačne. Italijanščino od 1. do 6. razreda delno financira občina Divača, ostalo sofinancirajo starši.
RAZPOREDITEV UR V PODALJŠANEM BIVANJU
11.15–12.00 | SPROSTITVENA DEJAVNOST |
12.00–13.00 | PRIPRAVA NA KOSILO IN KOSILO |
13.15–14.00 | SAMOSTOJNO UČENJE |
14.00–14.45 | USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA |
14.45–15.45 | NEUSMERJENO PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA |
KOSILO je dejavnost, v okviru katere potekata priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in prehrana učencev v organizaciji šole.
SPROSTITVENA DEJAVNOST je namenjena počitku, sprostitvi in obnavljanju psihofizičnih moči učencev. Časovno se ujema z biološko manjšo aktivnostjo oz. sposobnostjo učencev in je organizirana neposredno po kosilu. Cilje dosegamo z naslednjimi aktivnostmi: igrami (športnimi, družabnimi, razvedrilnimi, socialnimi, rajalnimi, opazovalnimi, interakcijskimi), likovnim ustvarjanjem, poslušanjem glasbe, plesom, ogledom filmov, branjem, pogovorom, učnim sprehodom.
SAMOSTOJNO UČENJE je dejavnost, v okviru katere poteka usmerjanje in navajanje učencev na samostojno opravljanje različnih učnih aktivnosti. V tem času nekateri učenci napišejo domače naloge. Delo je tudi diferencirano in individualizirano, učenci rešujejo dodatne naloge oz. naloge za razvijanje primanjkljajev.
USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA obsega skupek dejavnosti, pri katerih učenci razvijajo ustvarjalnost predvsem na kulturnem in umetniškem področju.
NEUSMERJENO PREŽIVLJANJE ČASA poteka v zadnji uri podaljšanega bivanja. Učenci se igrajo z igračami in se ukvarjajo z drugimi prostočasnimi dejavnostmi po lastni izbiri.
USTVARJALNE IGRE
Če igro nenehno določamo in usmerjamo odrasli, na otroke deluje negativno, ker zaviramo njihovo ustvarjalno domišljijo, lastno iniciativnost ter samostojnost. Taka igra ne sprošča otrokove osebnosti in njenih sil, ne daje mu poleta in zadovoljstva ter zato nima blagodejnega učinka. Prav zato v podaljšanem bivanju veliko časa namenimo izključno igranju po lastnem izboru otrok.
Učiteljice podaljšanega bivanja smo izbrale nekaj iger in pripravile opise zanje, tako da se učenci lahko tudi samostojno igrajo. V kolikor se z otrokom želite igrati tudi vi, si lahko pomagate z opisi teh iger .
hitri dostop
Kategorije novic
Novice iz Senožeč
Novice iz Vrem
Naši dosežki
Učenci ustvarjajo
Obvestila
Povezave
Facebook stran OŠ dr. Bogomirja Magajne Divača
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport MIZŠ
Zavod RS za šolstvo ZRSŠ
Safe.si - varna raba interneta
Center šolskih in obšolskih dejavnosti CŠOD