OSNOVNA ŠOLA dr. bogomirja magajne divača
PŠ senožeče
Senožeče 103a, 6224 Senožeče
☎ 05/7655 023
☎ kuhinja: 05/7656 025
Vodja podružnice: Ada Škamperle
OBVESTILO
Vadba nordijske hoje je odpovedana
Za jutri napovedano vadbo nordijske hoje zaradi zelo slabe vremenske napovedi ODPOVEDUJEMO. O novem terminu vas obvestimo.
NOVICE
Sonce in sence
»Juhuhu, spet bomo raziskovali!« je bilo slišati iz ust nekaterih četrtošolcev, ki so v učiteljičini torbi zjutraj opazili veliko svetilk. Zunaj Sonce ni sijalo, mi pa smo vseeno govorili o njem. Spoznavali smo ga ob knjigah, filmih brskali smo po zakladnici v svojih malih glavah in opazovali...
Moč preventive
Del našega vsakdana so dandanes vse pogosteje tudi uničena igrala na otroških igriščih, uničene klopi, razbite šibe, ulične svetilke, popisani zidovi, prevrnjeni smetnjaki… Vendar vse to ni nekaj, s čimer se moramo kar sprijazniti, saj vandalizem poleg neposrednih posledic v okolju pušča tudi...
Komemoracija v Senožečah
Svoboda – strašna je tvoja cena! Za našo srečo je potrebna svoboda…. za svobodo pa je potreben pogum. Takšen pogum so imeli vsi tisti, ki so se skozi zgodovino borili za našo svobodo. Vse to je bilo vredno! Danes smo vsi mi del svobode! Poklon tistim, ki so skozi zgodovino s svojim pogumom, voljo...
Pa poskusimo!
Plovnost in z njo povezani pojmi gostota, masa in prostornina naj bi bili učencem 5.c odslej jasni, kar pa pred današnjo delavnico pri naravoslovju nismo trdili, saj nas je večina mislilo, da telo plava, če je "lahko". To smo ugotovili iz hipotez, ki smo jih postavili pred učno uro. Zato smo...
Pridobivanje veščin v nudenju prve pomoči
Nesreča ne počiva in lahko se zgodi tudi pod domačo streho. Pravzaprav nesreče v domačem okolju predstavljajo zelo velik delež vseh nesreč. In da bomo v vsakem trenutku pripravljeni pomagati sebi ali bližnjim, smo k uram gospodinjstva poklicali medicinsko sestro Ano Furlan, ki nam je odgovorila na...
Pouk naravoslovja malo drugače
O kako lepo bi bilo, če bi obogateli tako kot neznani arheolog, ki je Ido, eno izmed mnogih odlično ohranjenih fosilov, najdenih v jami Messel, prodal za več kot milijon dolarjev. Toda še prej bi morali postati arheologi in dragoceni fosil sploh poiskati. To ne bi bilo težko, če bi vedeli, kaj...
KOLEDAR DOGODKOV
Učitelji po oddelkih
Raz./pr. | SLJ | MAT | SPO/NIT | DRU | LUM | GUM | ŠPO | GOS | TJA |
1. c in 2. c |
Ada Škamperle | Ada Škamperle | Ada Škamperle | Ada Škamperle | Ada Škamperle | Tamara Franetič Bizjak | Nika Bolčič | ||
3. c in 4. c |
Milojka Uršič |
Milojka Uršič
|
Milojka Uršič Nika Bolčič |
Milojka Uršič
|
Milojka Uršič
|
Milojka Uršič
|
Tamara Franetič Bizjak | Nika Bolčič | |
5. c | Nataša Adam | Nataša Adam | Nataša Adam | Nataša Adam | Nataša Adam | Nataša Adam | Tamara Franetič Bizjak | Nataša Adam | Nika Bolčič |
DRUGA STROKOVNA DELAVKA V 1. RAZREDU:
ODDELEK | DELAVKA |
1. in 2. C | Tamara Franetič Bizjak |
UČITELJI V ODDELKIH PODALJŠANEGA BIVANJA
UČITELJ |
Maša Rojc OPB1 |
Špela Puntar, spremljevalka in OPB 2 |
Alma Volk, učiteljica ital. in OPB 2 |
Mesečne govorilne ure
Popoldanske oz. mesečne govorilne ure bodo potekale v šoli med 16.30 in 17.30, praviloma vsak drugi četrtek v mesecu in so navedene v spodnji razpredelnici:
1. ocenjevalno obdobje | 2. ocenjevalno obdobje |
12. september | 13. februar |
10. oktober | 13. marec |
14. november | 10. april |
12. december | 8. maj |
9. januar | / |
Individualne govorilne ure
RAZRED | UČITELJ | GOVORILNE URE |
1. in 2. |
Ada Škamperle, Tamara F. Bizjak |
petek, 9.40–10.25 torek, 9.40–10.25 |
3. in 4. | Milojka Uršič | četrtek, 9.40–10.25 |
5. | Nataša Adam | ponedeljek, 10.30–11.15 |
Učitelji so v času tedenskih govorilnih ur dosegljivi na telefonski številki 040 766 615.
NAZIV DEJAVNOSTI |
RAZRED |
MENTOR |
URNIK |
Pevski zbor |
1.–5. r. |
Ada Škamperle |
ponedeljek, četrtek, 7.00–7.45 |
Orffov instrumentarij |
3.–5. r. |
Ada Škamperle |
torek, 7.00–7.45 |
Dramski krožek |
1.–3. r. |
Nataša Adam |
torek, 12.10–12.55 |
Dramski krožek ISP |
4., 5. r. |
Nataša Adam |
sreda, 12.10–12. 55 |
Italijanščina |
1.–3. r. |
Alma Volk |
sreda, 12.10–12. 55 |
Bralna značka |
1.–5. r. |
razredničarke |
po dogovoru |
Angleška bralna značka |
4.–5. r. |
Nika Bolčič |
po dogovoru |
Knjižnica |
1.–5. r. |
Milojka Uršič |
petek, 7.00–7.45 |
Planinski krožek |
1.–5. r. |
Tamara Franetič Bizjak |
po dogovoru |
Športni krožek |
1.–3. r. |
Tamara Franetič Bizjak |
ponedeljek, 12.10-12.55 |
Športni krožek |
4.–5. r. |
Milojka Uršič |
ponedeljek, 13.15–14.00 |
Navedene interesne dejavnosti, z izjemo italijanščine, so za učence brezplačne. Italijanščino od 1. do 6. razreda delno financira občina Divača, ostalo sofinancirajo starši.
RAZPOREDITEV UR V PODALJŠANEM BIVANJU
11.15–12.00 | SPROSTITVENA DEJAVNOST |
12.00–13.00 | PRIPRAVA NA KOSILO IN KOSILO |
13.15–14.00 | SAMOSTOJNO UČENJE |
14.00–14.45 | USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA |
14.45–15.45 | NEUSMERJENO PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA |
KOSILO je dejavnost, v okviru katere potekata priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in prehrana učencev v organizaciji šole.
SPROSTITVENA DEJAVNOST je namenjena počitku, sprostitvi in obnavljanju psihofizičnih moči učencev. Časovno se ujema z biološko manjšo aktivnostjo oz. sposobnostjo učencev in je organizirana neposredno po kosilu. Cilje dosegamo z naslednjimi aktivnostmi: igrami (športnimi, družabnimi, razvedrilnimi, socialnimi, rajalnimi, opazovalnimi, interakcijskimi), likovnim ustvarjanjem, poslušanjem glasbe, plesom, ogledom filmov, branjem, pogovorom, učnim sprehodom.
SAMOSTOJNO UČENJE je dejavnost, v okviru katere poteka usmerjanje in navajanje učencev na samostojno opravljanje različnih učnih aktivnosti. V tem času nekateri učenci napišejo domače naloge. Delo je tudi diferencirano in individualizirano, učenci rešujejo dodatne naloge oz. naloge za razvijanje primanjkljajev.
USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA obsega skupek dejavnosti, pri katerih učenci razvijajo ustvarjalnost predvsem na kulturnem in umetniškem področju.
NEUSMERJENO PREŽIVLJANJE ČASA poteka v zadnji uri podaljšanega bivanja. Učenci se igrajo z igračami in se ukvarjajo z drugimi prostočasnimi dejavnostmi po lastni izbiri.
USTVARJALNE IGRE
Če igro nenehno določamo in usmerjamo odrasli, na otroke deluje negativno, ker zaviramo njihovo ustvarjalno domišljijo, lastno iniciativnost ter samostojnost. Taka igra ne sprošča otrokove osebnosti in njenih sil, ne daje mu poleta in zadovoljstva ter zato nima blagodejnega učinka. Prav zato v podaljšanem bivanju veliko časa namenimo izključno igranju po lastnem izboru otrok.
Učiteljice podaljšanega bivanja smo izbrale nekaj iger in pripravile opise zanje, tako da se učenci lahko tudi samostojno igrajo. V kolikor se z otrokom želite igrati tudi vi, si lahko pomagate z opisi teh iger .
hitri dostop
Kategorije novic
Novice iz Senožeč
Novice iz Vrem
Naši dosežki
Učenci ustvarjajo
Obvestila
Povezave
Facebook stran OŠ dr. Bogomirja Magajne Divača
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport MIZŠ
Zavod RS za šolstvo ZRSŠ
Safe.si - varna raba interneta
Center šolskih in obšolskih dejavnosti CŠOD