Skoči na glavno vsebino

Petek, 10. 6. 2022

Po četrtkovem zaključnem večeru, so morale učiteljice v petek zjutraj kar dobro trkati na vrata, da so nas zjutraj prebudile. Po zajtrku smo izvedli  še preizkus plavanja. Prav vsi smo napredovali in osvojili konjičke in delfinčke, bron, srebro in celo zlato, natančneje priplavali smo si 1 zlatega delfina, 4 srebrne delfine, 31 bronastih delfinov, 4 modre delfine, 7 zlatih morskih konjičkov, 2 srebrna morska konjička in 2 bronasta morska konjička.

Prejeli smo tudi nagrade za najbolj urejene  in pospravljene sobe, saj so učiteljice in vaditeljice plavanja vsako jutro po zajtrku pregledale in ocenjevale sobe.

Po kosilu  smo se z avtobusom odpeljali še v majhno vasico Olimje, kjer smo si ogledali Minoritski samostan z zeliščno lekarno in se  sprehodili po stezi med  več kot 200 zdravilnimi zelišči. Zapeljiv vonj slastne čokolade nas je pripeljal v Čokoladnico Olimje, kjer smo se posladkali s tamkajšnjo domačo čokolado in jo tudi kupili za naše domače.  Sledil je težko pričakovani ogled Jelenovega grebena pod Olimsko goro, kjer je glavna posebnost 150 glava čreda jelenov in muflonov, ki se prosto sprehaja. Učenci smo uživali med jeleni,  jih  božali in krmili s koruzo. Kupili smo tudi spominčke za starše, bratce in sestrice ter si privoščili odličen domači sladoled.

Domov smo se vrnili utrujeni, a zadovoljni, saj smo preživeli pet nepozabnih dni, za kar gre prav gotovo zahvala učiteljicam Andreji, Milojki in Nives ter vaditeljem plavanja Barbari, Anji, Petri, Lani, Veroniki in Benjaminu ter nadvse prijaznemu in ustrežljivemu osebju Term Olimia.

Nives Skuk

Posebno obvestilo!

Predviden prihod naših plavalcev je ob 18.30 v Senožeče in 18.50 v Divačo. Bravooooo::::)))))

Četrtek, 9. 6. 2022

Tudi danes zjutraj nas je prebudilo trkanje dežnih kapljic po okenskih policah. Toda, kaj nam mar! Mi smo kot krtki in pridemo do vseh prostorov v hotelskem kompleksu po podzemnih hodnikih.  Naša pravljica se tukaj nadaljuje in hkrati bliža koncu. Prav vsi smo postali še boljši plavalci, veliki prijatelji in pravi gurmani. Danes smo pridno izpopolnjevali plavalne veščine in osvajali nove tehnike plavanja v  Termaliji Family Fun. Nadvse navdušeni smo bili nad ogledom filma v 7D kinu. Čeprav je bil za nami naporen dan,  nismo bili zvečer prav nič utrujeni. Po večerji so nam v  zeleni dvorani hotela  pripravili zaključni večer.

Učiteljice so poskrbele še za eno  veliko presenečenje. Včeraj je praznovala rojstni dan Zala, danes pa Sofija. In kot se za rojstni dan spodobi, smo pripravili pravo praznovanje s torto. Voščili smo jima in zapeli nekaj pesmic.

Jutri nas čaka še preverjanje plavanja  in  izlet v Čokoladnico  Olimje ter na Jelenov greben.

Veselimo se jutrišnjega srečanja z vami, dragi starši. Pričakujte nas med 18. in 18.30 pred šolo. Natančnejšo uro prihoda vam zaradi morebitne gneče v prometu sporočimo s poti po e.Asistentu.

Lahko noč.

Sreda, 8. 6. 2022

Sredino deževno jutro ni pokvarilo našega razpoloženja. Za nami je še en zanimiv dan, ki je minil kot bi mignil in je bil poln presenečenj. Večino časa smo namenili učenju plavanja in vodnim igram. Seveda pa smo najbolj uživali na toboganih in igralih. Po kosilu smo spoznavali kulturne in naravne znamenitosti Podčetrtka in si ogledali občinsko stavbo. Izvedli  smo  tehniško delavnico, kjer smo ustvarjali unikatne izdelke iz stiropora in blaga ob pomoči pridnih animatork Neže in Megi. Pri tem smo izkazali ročne spretnosti, vztrajnost in natančnost. Uživali smo tudi v plesni delavnici.

Ker so naši dnevi polni aktivnosti in ni časa za popoldanski počitek, zvečer hitro zaspimo.

Torek, 7. 6. 2022

Naša prva noč v šoli v naravi je minila mirno. Prebudile so nas učiteljice in ptičje petje. Dan smo začeli z jutranjo telovadbo na svežem zraku. Oglasili so se naši želodčki. Zajtrk v hotelu Breza nas je napolnil z energijo. Po učni uri slovenščine smo bili hitro preoblečeni v kopalke in že smo  odkorakali po neštetih stopnicah v bazen. Dopoldanski tečaj je kar prehitro minil. Po kosilu smo imeli le kratek oddih, sledila je učna ura in težko pričakovan obisk Termalnega parka Aqualuna. Seveda pa smo najbolj uživali na toboganih in vodnih igralih, ki otrokom ponuja številna zabavna in igriva vodna doživetja. Neplavalci smo bili ponosni na naše prve samostojne plavalne zamahe. Ostali, ki smo že vešči v plavanju, pa svoje znanje pridno nadgrajujemo. V samopostrežni restavraciji hotela Breza smo si za večerjo privoščili prav vse, kar najraje jemo. Kaj je to, naj ostane skrivnost. Dan smo zaključili s pohodom v Podčetrtek, kjer smo si ogledali veliko zanimivosti. Vi pa si oglejte naše utrinke torkovega dne.

Lepo vas pozdravljamo.

Ponedeljek, 6. 6. 2022

Končno je prišlo težko pričakovano ponedeljkovo jutro, ko smo se poslovili od svojih domačih in odšli z nasmehom na obrazu novim dogodivščinam naproti.

V Podčetrtku nas je pričakalo sončno vreme. Po namestitvi v sobe in slastnem kosilu, je sledila priprava na preizkus plavanja. Naši vaditelji in učiteljice so prav hitro ugotovili, v katero skupino mora posamezen učenec. Razdelili smo se v šest skupine in pridno vadili plavalne veščine. Posamezne skupine nosimo različne barve plavalnih kapic, da nas vaditelji in učiteljice takoj opazijo.

Prvi plavalni dan smo uspešno zaključili. Uživali smo na večerji, ker smo si lahko sami izbirali jedi in se sladkali s sladoledom. Po večernem sprehodu smo prijetno utrujeni legli k počitku. Komaj čakamo nove dogodivščine jutrišnjega dne.

Učenci in učiteljice

Ste že prebrali?

Čeljustniki ponovili lanski uspeh

Za šolsko ekipo First Lego League je že šesta sezona. V letošnji sezoni se je šolska ekipa Čeljustniki spopadla s...

Prireditev v znamenju rožic

»Lepa si, ko te jutro prebudi. Lepa, ko utrujena zaspiš. Lepa, ko se nasmejiš in ko oči napolnijo ti solze« so verzi,...