Šola v naravi in tečaji predstavljajo pomembno obogatitev vzgojno-izobraževalnega dela z učnega, socializacijskega, zdravstvenega, športno-rekreativnega vidika in z vidika poglabljanja stika z vrstniki in naravo ter pridobivanja različnih spretnosti (plavanja, smučanja, pohodništva …).
Učenci 6. bodo v ZIMSKI ŠOLI opravili tečaj alpskega smučanja. Program bomo izpeljali v CŠOD Planica od 22. do 26. januarja 2024.
Učenci 4. razreda in 5. razreda PŠ Vreme bodo znanje plavanja utrdili v Mladinskem zdravilišču RK na Debelem Rtiču od 15. do 19. aprila 2024.
Za učence 3. razreda bo organiziran 20-urni tečaj plavanja v Termah Olimje v Podčetrtku, od 27. do 31. maja 2024.
Za učence 8. razreda bo organiziran ŠPORTNI TEDEN v spomladanskem času.
Starši, ki bi imeli težave s plačilom, bodo lahko, v skladu s Pravilnikom o subvencionirani šoli v naravi, subvencijo uveljavljali že septembra ali naknadno, po potrebi.
1. – 3. razred
NAZIV DEJAVNOSTI | RAZRED | MENTOR | URNIK |
1. Pravljični krožek | 1. r. | Martina K. Tavčar | četrtek, 6. ura |
2. Branje s Pikijem | 1. –3. r. | Tatjana Živec | po dogovoru |
3. Šolski vrt, gospodinjski krožek | 3. r. | Barbara Jazbec | torek, 7. ura |
4. Likovni krožek | 2.–3. r. | Andreja TTrTrobec | četrtek, 7. ura |
5. Športni krožek | 1.r. | Nuša Stanič | Pon., 6 ura |
6. Športni krožek | 2. r. | Anja Ferfila | torek, 6. ura |
7. Italijanščina | 1. r. | Alma Volk | četrtek, 5. ura |
8. Italijanščina | 2. r. | Alma Volk | ponedeljek, 5. ura |
9. Italijanščina | 3. r. | Alma Volk | torek, 6. ura |
10. Otroški pevski zbor | 1. r. | Martin Fabčič | sreda, 6. ura |
11. Otroški pevski zbor | 2.–5. r. | Martin Fabčič | torek in četrtek, 6. ura |
12. Bralna značka | 1. –3. r. | razredničarke | po dogovoru |
13. Matematične igrarije | 2. r. | Monika Frank | sreda, 6. ura |
14. Zdrav življenjski slog | 3. r. | Nives Skuk | ponedeljek, 6. ura |
16. Mažoretke | 2.–3. r. | Polona Šenkinc | torek, 7. ura |
17. Gojzarček (planinec začetnik) | 1.-3. r | Tamara Franetič Bizjak | po dogovoru |
4. in 5. razred
NAZIV DEJAVNOSTI | RAZRED | MENTOR | URNIK |
1. Šolski vrt | 4., 5. r. | Barbara Jazbec | torek, 7. ura |
2. Likovni krožek | 4., 5. r. | Andreja Trobec | četrtek, 7. ura |
3. Kamnoseški | 4., 5. r. | Danila Grželj | sreda, 6. in 7. ura, vsakih 14 dni |
4. Angleška bralna značka | 4., 5. r. | Anja Ferfila | po dogovoru |
5. Otroški pevski zbor | 4., 5. r. | Martin Fabčič | torek in četrtek, 6. ura |
6. Bralna značka | 4., 5. r. | razredničarke | po dogovoru |
7. Naravoslovne delavnice | 4., 5. r. | Danila Grželj | sreda, 6. in 7. ura, vsakih 14 dni |
8. Dramski krožek | 4., 5. r. | Lidija Uršič | po dogovoru |
9. Robotika – mlajši (FLL Junior) | 4. r | Andreja Trobec | sreda, 7. ura |
9. Kolesarski krožek | 5. r. | Danijel Malnar | po dogovoru |
10. Planinski krožek | 4., 5. r. | Tamara Franetič Bizjak | po dogovoru |
11. Klekljanje | 4., 5. r. | Lucija P. Mahorčič | petek, 6. ura |
12. Mažoretke | 4., 5. r. | Polona Šenkinc | četrtek, 7. ura |
13. Nemščina za začetnike | 4., 5. r. | Timea Gal | torek, 6. ura |
14. Šolska televizija | 5. | Petra Fabjan | po dogovoru |
6. – 9. razred
NAZIV DEJAVNOSTI | RAZRED | MENTOR | URNIK |
Kamnoseški | 6.r. | Danila Grželj | sreda, 6. in 7. ura, vsakih 14 dni |
Bralna značka | 6., 7. r. 8., 9. r. |
Boris Mahnič Alenka Tomazin |
po dogovoru |
Angleška bralna značka | 6. – 9. r. | Janja Černe Ester Satmari |
po dogovoru |
Športni krožek (košarka) | 6. – 9. r. | Borut Sila | torek, 6.ura |
Športni krožek (rokomet) | 6. – 9. r. | Danijel Malnar | torek, 7.ura |
Debatni krožek o(b) knjigi | 6. – 9. r. | Vilma Kres | po dogovoru |
Dramski krožek | 6. – 9. r. | Suzana Kavčič | torek (6. ali 7. uro) |
Geografski krožek | 6. – 9. r. | Tina Počkar | četrtek, 6. ura |
Zgodovinski krožek | 7. – 9. r. | Lucija P. Mahorčič | torek, 6. ura |
Mladinski pevski zbor | 6. – 9. r. | Anita Penko Maslo Ada Škamperle |
četrtek, petek 6. in 7. ura ponedeljek, 6. ura |
Kamišibaj, likovne ustvarjalnice | 6. – 9. r. | Vesna Marion | ponedeljek, 6. ura |
Elastomobil | 6. – 9. r. | Emil Velikanje | po dogovoru |
Tehniške urice | 7. – 9. r. | Darko Volk, Iztok Felicijan | ponedeljek, 14.00 – 16.00 |
Planinski krožek | 6. – 9.r. | Tamara Franetič Bizjak | po dogovoru |
Klekljanje | 5., 6. r. | Lucija P. Mahorčič | petek, 6. ura |
Mažoretke | 6. r | Polona Šenkinc | četrtek, 7. ura |
Šolska mediacija | Anja Abram Tanja Trebec Benedejčič |
po dogovoru | |
Šolska televizija | 6. – 9. r | Petra Fabjan | po dogovoru |
V šolskem letu 2023/24 bomo sodelovali v naslednjih projektih:
- projekt IVJZ – Zdrava šola, kjer se bomo vključili v širši evropski projekt in se usmerili na temo: »Lepa beseda lepe odnose najde«;
- Eko šola – šolski vrtovi, gozdna šola, vodna šola;
- Spodbujajmo nekajenje – projekt NIJZ-ja o zdravih navadah in škodljivih razvadah;
- Zdravi zobje – lep nasmeh – preventivni zobozdravstveni program za učence I. triletja, 4. in 5. razreda v obliki delavnic in predavanj;
- Shema šolskega sadja in mleka – omogočanje pogostejšega uživanja sadja in zelenjave, promocija zdrave prehrane in lokalno pridelane hrane;
- preventivne aktivnosti za varnost v cestnem prometu v sodelovanju z Ministrstvom za notranje zadeve, MVI in Policijsko postajo Sežana;
- Turizmu pomaga lastna glava: sodelovanje z raziskovalno nalogo;
- projekt Rastem s knjigo: slovensko mladinsko leposlovno delo vsakemu sedmošolcu, obisk osrednje splošne knjižnice;
- Naša mala knjižnica, Bralec-bralcu; spodbujanje branja leposlovja;
- aktivnosti ob pripravi in izvedbi 34. otroškega parlamenta: »Duševno zdravje otrok in mladih«;
- Za mladost brez drog v sodelovanju z občino Divača in Zavodom Pelikan Karitas;
- Simbioza: računalniško opismenjevanje, prostovoljstvo, gibanje;
- Partnerstvo za ohranitev in popularizacijo kraške suhozidne gradnje;
- Teden pisanja z roko;
- Mreža šol parka Škocjanskih jam;
- Projekt Unicefa »Kako se počutiš?«;
- Razvojna naloga Ustvarjanje učnih okolij za 21. stoletje;
- Projekt MVI in EU Digitrajni učitelj: inovativni projekt, ki dviguje kompetentnost strokovnih delavcev v izobraževanju na področjih digitalne, trajnostne in finančne pismenosti.
Učenci od 1. do 5. razreda se lahko po pouku vključijo v oddelke podaljšanega bivanja do 16.30 na matični šoli, do 15.45 na podružnicah v Senožečah in Vremah.
Učenci v podaljšanem bivanju pišejo domače naloge, se učijo, izvajajo različne športne, umetniške, kulturne in druge dejavnosti pod pedagoškim vodstvom.
Zaradi nemotenega poteka dela v oddelku podaljšanega bivanja je odhajanje iz podaljšanega bivanja vezano na odhode šolskih avtobusov. Zaradi varnosti otroka in odgovornosti šole lahko učitelj predčasno dovoli otroku odhod iz šole samo s pisnim potrdilom staršev.
Starše prosimo, da upoštevajo način in ure odhodov učencev iz podaljšanega bivanja, ki so jim bili sporočeni s posebnim obvestilom učiteljev podaljšanega bivanja.
Organizacija vzgojno-izobraževalnega dela v podaljšanem bivanju
V podaljšanem bivanju se prepletajo naslednje dejavnosti:
1. kosilo,
2. sprostitvena dejavnost,
3. samostojno učenje,
4. ustvarjalno preživljanje prostega časa.
11.15 – 12.00 | PRIPRAVA NA KOSILO IN KOSILO |
12.00 – 13.30 | SPROSTITVENA DEJAVNOST |
13.30 – 14.00 | POPOLDANSKA MALICA |
14.00 – 14.50 | SAMOSTOJNO UČENJE |
14.50 – 16.30 | USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA |
SPROSTITVENA DEJAVNOST
Učenci se sprostijo po rednem pouku in se:
– pogovorijo o svojem delovnem dnevu,
– odidejo k interesni dejavnosti,
– obiščejo šolsko knjižnico,
– gledajo televizijo,
– rišejo, barvajo, berejo po lastni izbiri in željah,
– gredo na sprehod,
– se igrajo različne igre v šoli ali na igrišču …
Učitelj v tem času zagotovi pogoje za sprostitev, vzpodbuja in svetuje otrokom, kaj lahko delajo.
USTVARJALNO PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA
V tem času učenci pod učiteljevim vodstvom:
– urijo svoje ročne spretnosti tako, da izdelujejo zanimive izdelke v različnih tehnikah iz različnih materialov,
– pojejo, plešejo, igrajo na instrumente,
– dramatizirajo besedila, izdelujejo sceno,
– telovadijo in se igrajo razne gibalne igre,
– rešujejo dodatne in dopolnilne naloge v zvezi z učno snovjo,
– pripravijo material ali pripomočke za delo,
– opazujejo in raziskujejo, berejo, pišejo, rišejo …
Informacija za starše
Pri pouku podaljšanega bivanja učenci uporabljajo šolske potrebščine, ki jih imajo v dopoldanskem časa, zvezek za podaljšano bivanje, škarje, lepilo, barvice …
V času sprostitvenih dejavnosti boste z napisom seznanjeni, kje se nahajamo.
Učna ura je namenjena pisanju domačih nalog in učenju, zato naj ne bi učenci odhajali v tem času domov.
Podaljšano bivanje ne more v celoti nadomestiti domačega dela (zaradi obiskovanja interesnih dejavnosti v času PB), zato boste morali vsak dan z otrokom pregledati in po potrebi dopolniti domače naloge.
Starše svoje otroke počakajo pred razredom, saj drugače motijo dejavnosti vzgojno – izobraževalnega procesa (potrkate, pozdravite in ga nato počakate pred razredom/v garderobi).
Po 15.45 učence združujemo, zato se nahajajo v določenem razredu, v telovadnici, na šolskem vrtu ali na zunanjih šolskih igriščih (kje se nahajamo, bo obvestilo na vratih).
Če gredo otroci domov drugače kot običajno ali gredo domov sami, MORAJO učiteljici prinesti PISNO OBVESTILO STARŠEV, sicer jim odhoda NE DOVOLIMO.