Skoči na glavno vsebino

OSNOVNA ŠOLA dr. bogomirja magajne divača

PŠ senožeče

 

Senožeče 103a, 6224 Senožeče
☎ 05/7655 023

☎ kuhinja: 05/7656 025

Vodja podružnice: Ada Škamperle

OBVESTILO

NOVICE

Navdušil nas je Prirodoslovni muzej v Ljubljani

Navdušil nas je Prirodoslovni muzej v Ljubljani

  Obisk muzejev ni ravno priročen dan dejavnosti za našo malo šolo, a če se s podporo staršev združimo vsi učenci od 1. do 5. razreda, je jesenski dan kot nalašč pripravljen za obisk kakšnega. Tokrat smo se odpravili na izlet v Ljubljano in obiskali tamkajšnji Prirodoslovni muzej Slovenije,...

več...
Sonce in sence

Sonce in sence

»Juhuhu, spet bomo raziskovali!« je bilo slišati iz ust nekaterih četrtošolcev, ki so v učiteljičini  torbi zjutraj opazili veliko svetilk. Zunaj Sonce ni sijalo, mi pa smo vseeno govorili o njem.  Spoznavali smo ga ob knjigah, filmih brskali smo po zakladnici v svojih malih glavah in opazovali...

več...
Moč preventive

Moč preventive

Del našega vsakdana so dandanes vse pogosteje tudi uničena igrala na otroških igriščih, uničene klopi, razbite šibe, ulične svetilke, popisani zidovi, prevrnjeni smetnjaki… Vendar vse to ni nekaj, s čimer se moramo kar sprijazniti, saj  vandalizem poleg neposrednih posledic v okolju pušča tudi...

več...
Komemoracija v Senožečah

Komemoracija v Senožečah

Svoboda – strašna je tvoja cena! Za našo srečo je potrebna svoboda…. za svobodo pa je potreben pogum. Takšen pogum so imeli vsi tisti, ki so se skozi zgodovino borili za našo svobodo. Vse to je bilo vredno! Danes smo vsi mi del svobode! Poklon tistim, ki so skozi zgodovino s svojim pogumom, voljo...

več...
Pa poskusimo!

Pa poskusimo!

Plovnost in z njo povezani pojmi gostota, masa in prostornina naj bi bili učencem 5.c odslej jasni, kar pa pred današnjo delavnico pri naravoslovju nismo trdili, saj nas je  večina mislilo, da telo plava, če je "lahko". To smo ugotovili iz hipotez, ki smo jih postavili pred učno uro. Zato smo...

več...
Pridobivanje veščin v nudenju prve pomoči

Pridobivanje veščin v nudenju prve pomoči

Nesreča ne počiva in lahko se zgodi tudi pod domačo streho. Pravzaprav nesreče v domačem okolju predstavljajo zelo velik delež vseh nesreč. In da bomo v vsakem trenutku pripravljeni pomagati sebi ali bližnjim, smo k uram gospodinjstva poklicali medicinsko sestro Ano Furlan, ki nam je odgovorila na...

več...

KOLEDAR DOGODKOV

Nalaganje... Nalaganje...

Mesečne govorilne ure

Popoldanske oz. mesečne govorilne ure bodo potekale v šoli med 16.30 in 17.30,  praviloma vsak drugi  četrtek v mesecu in so navedene v spodnji razpredelnici:

1. ocenjevalno obdobje 2. ocenjevalno obdobje
14. september 15. februar
12. oktober 14. marec
7. november 11. april
14. december 9. maj
11. januar  

Individualne govorilne ure

RAZRED UČITELJI GOVORILNE URE
1. in 2. Ada Škamperle
Tamara Franetič Bizjak (2. strok. del. in ŠPO)
Petek, 11.20–12.05
Sreda, 10.30–11.15
3. in 4. Milojka Uršič Četrtek, 10.30–11.15
5. Nataša Adam Ponedeljek, 10.30 – 11.15
TJA 2. -4. Petra Rakovec  
TJA 5. Petra Fabjan  
PB I Maša Rojc  
PB II Špela Puntar in
Alma Volk
 

Učitelji so v času tedenskih govorilnih ur dosegljivi na telefonski številki 040 766 615.

 Plan javnih nastopov

 

 

 

Plan dnevov dejavnosti

 

Športni dnevi                               Kulturni dnevi                              Tehniški dnevi                         Naravoslovni dnevi

NAZIV DEJAVNOSTI 

                        RAZRED

M                    MENTOR

URNIK

Pevski zbor

1. – 5. r.

Ada Škamperle

ponedeljek, četrtek, 
7.00 – 7.45

Orffov instrumentarij

3. – 5. r.

Ada Škamperle

torek,  7.00 – 7.45

Dramski krožek

1. – 3. r.

Nataša Adam

sreda,  7.00 – 7.45

Dramski krožek ISP

4., 5. r.

Nataša Adam

torek, 12.10 – 12. 55

Italijanščina

1.-3. r.

Alma Volk

sreda, 12.10 – 12. 55

Bralna značka

1. – 5. r.

razredničarke

po dogovoru

Angleška bralna značka

4. – 5. r.

Petra Rakovec

Petra Fabjan

po dogovoru

Knjižnica

1.– 5. r.

Milojka Uršič

petek, 7.00 – 7.45

Planinski krožek

1.- 5. r.

Tamara Franetič Bizjak

po dogovoru

Športni krožek

1. – 3. r.

Tamara Franetič Bizjak

torek, 12.10 – 12.55

Športni krožek

4. – 5. r.

Milojka Uršič

četrtek, 12.10 – 12.55

Navedene interesne dejavnosti, z izjemo italijanščine, so za učence brezplačne. Italijanščino od 1. do 6. razreda delno financira občina Divača, ostalo sofinancirajo starši.

Oddelek podaljšanega bivanja

PB I in PB II

Maša Rojc

Alma Volk

Špela Puntar

Tamara Franetič Bizjak

 

 

 

RAZPOREDITEV UR V PODALJŠANEM BIVANJU

11.15–12.00 SPROSTITVENA DEJAVNOST
12.00–13.00 PRIPRAVA NA KOSILO IN KOSILO
13.15–14.00 SAMOSTOJNO UČENJE
14.00–14.45 USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA
14.45–15.45 NEUSMERJENO PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA

KOSILO je dejavnost, v okviru katere potekata priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in prehrana učencev v organizaciji šole.

SPROSTITVENA DEJAVNOST je namenjena počitku, sprostitvi in obnavljanju psihofizičnih moči učencev. Časovno se ujema z biološko manjšo aktivnostjo oz. sposobnostjo učencev in je organizirana neposredno po kosilu. Cilje dosegamo z naslednjimi aktivnostmi: igrami (športnimi, družabnimi, razvedrilnimi, socialnimi, rajalnimi, opazovalnimi, interakcijskimi), likovnim ustvarjanjem, poslušanjem glasbe, plesom, ogledom filmov, branjem, pogovorom, učnim sprehodom.

SAMOSTOJNO UČENJE je dejavnost, v okviru katere poteka usmerjanje in navajanje učencev na samostojno opravljanje različnih učnih aktivnosti. V tem času nekateri učenci napišejo domače naloge. Delo je tudi diferencirano in individualizirano, učenci rešujejo dodatne naloge oz. naloge za razvijanje primanjkljajev.

USTVARJALNO PREŽIVLJANJE ČASA obsega skupek dejavnosti, pri katerih učenci razvijajo ustvarjalnost predvsem na kulturnem in umetniškem področju.

NEUSMERJENO PREŽIVLJANJE ČASA poteka v zadnji uri podaljšanega bivanja. Učenci se igrajo z igračami in se ukvarjajo z drugimi prostočasnimi dejavnostmi po lastni izbiri.

 

USTVARJALNE IGRE

Če igro nenehno določamo in usmerjamo odrasli, na otroke deluje negativno, ker zaviramo njihovo ustvarjalno domišljijo, lastno iniciativnost ter samostojnost. Taka igra ne sprošča otrokove osebnosti in njenih sil, ne daje mu poleta in zadovoljstva ter zato nima blagodejnega učinka.  Prav zato v podaljšanem bivanju veliko časa namenimo izključno igranju po lastnem izboru otrok.

Učiteljice podaljšanega bivanja smo izbrale nekaj iger in pripravile opise zanje, tako da se učenci lahko tudi samostojno igrajo. V kolikor se z otrokom želite igrati tudi vi, si lahko pomagate z  opisi teh iger .

Kategorije novic

Novice iz Senožeč

Novice iz Vrem

Naši dosežki

Učenci ustvarjajo

Obvestila

Staro spletišče

Povezave

Facebook stran OŠ dr. Bogomirja Magajne Divača

Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport MIZŠ

Zavod RS za šolstvo ZRSŠ

Safe.si - varna raba interneta

LogOut – pomoč za starše ob prekomerni uporabi digitalnih tehnologij

Center šolskih in obšolskih dejavnosti CŠOD

(Visited 1.365 times, 2 visits today)
Dostopnost